Julkaistu: 19.02.2020

Dosmar Oy on ostanut 14.2.2020 solmitulla kaupalla Aito Hand Held Oy liiketoiminnan. Kaupan myötä Aito Hand Held Oy:n liiketoiminta siirtyi kokonaisuudessaan Dosmar Oy:lle 14.2.2020 alkaen.

Toiminta jatkuu Dosmar Oy:n alan ammattilaisten toimesta. Aito Hand Held Oy:n toimitusjohtaja Mika Peltola on lupautunut auttamaan liiketoiminnan haltuunotossa siirtymäajan.

Liiketoimintakauppa vahvistaa Dosmar Oy:n kasvustrategiaa etenkin AutoID-tuotteiden osalta. ”Aito Hand Heldin pitkä kokemus, hyvämaineisuus ja laadukkaat tuotteet, etenkin liikkuvan tiedonkäsittelyn mobiiliratkaisuissa tuovat erinomaisen lisän Dosmar Oy:n jo nykyisellään kattavaan tarjontaan. Olemme ylpeitä saadessamme jatkaa Aito Hand Heldin erinomaista työtä ja palvella myös jatkossa asiakkaita samalla ylpeydellä ja innokkuudella, toteaa Dosmar Oy:n toimitusjohtaja Tuomo Vesala.”

Dosmar Oy on vuonna 1993 perustettu varastoiva maahantuontiyritys. Yritys toimittaa mm. kaupan, teollisuuden ja julkishallinnon sovelluksiin viivakoodi- ja automaattisen tunnistuksen tuotteita sekä kassaoheislaitteita. Lisäksi yritys toimittaa erikoiskomponentteja automaatio- ja elektroniikkateollisuudelle. Dosmar Oy on osa pohjoismaista Amplex-konsernia.

Helsingissä 14.2.2020

Lisätietoja asiasta antaa mielellään:

Tuomo Vesala, toimitusjohtaja
Dosmar Oy