HUOLTOPYYNTÖ

Tällä lomakkeella voidaan luoda huoltopyyntö. Jos tapauksenne vaatii huoltotoimenpiteitä, liittäkää lähettämämme RMA-numero pakettiin näkyvälle paikalle. Näin osaamme yhdistää sen huoltotapaukseenne.

Huoltoehdot

Dosmar Oy sitoutuu huoltamaan toimittamiaan laitteita ja myöntää myymilleen laitteille kulloinkin voimassa olevat päämiesten takuuehtoja vastaavat takuurajat. Akkujen, printtipäiden sekä kirjoittimien mekanismien takuu noudattaa myös päämiesten vastaavia ehtoja, virtalähteille takuuta ei myönnetä. Kirjoittimien takuu edellyttää Dosmar Oy:n hyväksymiä tai suosittamia tarvikkeita, kuten papereiden tai värinauhojen käyttöä. Takuuaika alkaa toimituspäivää seuraavasta päivästä. Takuu- ja muut huollot tapahtuvat Dosmar Oy:n toimipisteessä Helsingissä. Takuu ei ole voimassa tapauksissa, joissa tuotetta on käytetty huolimattomasti tai ohjeiden vastaisesti. Mahdolliset takuulaajennukset käsitellään sovitun mukaisesti. Jos laite havaitaan käyttöönotettaessa vialliseksi (DOA), ottakaa yhteyttä myyjään / huoltoon, jotta voimme neuvoa oikean menettelytavan. DOA-aika on 30 päivää toimituksesta.

Takuuhuollon jälkeen tapahtuviin huoltoihin sovelletaan kulloinkin voimassaolevaa Huolto- ja palveluhinnastoa. Huolto ja varaosat veloitetaan erikseen. 

>> HUOLTOHINNASTO

Jos asiakkaan ilmoittamaa vikaa ei löydetä, veloitamme huoltoarvion 45 €. Samaa veloitusta käytetään, kun laite todetaan niin vikaantuneeksi ettei sitä kannata korjata. Hinta sisältää kierrätyksen.

Toimitusehdot huolloissa:

Tuotteen toimittamisesta huoltoon vastaa asiakas. Huollon jälkeen takuunalaisen tuotteen palautuskustannuksista takaisin asiakkaalle vastaa Dosmar Oy. Ei takuunalaisen tuotteen lähettämisestä aiheutuneet kulut veloitetaan. Huoltotapauksien toimitusehtona on DAP, Delivered at Place. DOA-tapauksien palautuksesta aiheutuneista kuluista vastaa Dosmar Oy, palautuksesta sovittava kuitenkin ensin myyjän / Dosmar huollon kanssa. Muilta osin noudatamme Elkomit ry:n toimitusehtoja.