• English
Dosmar Oy
  • Etusivu
  • Päämiehet
  • Tuotteet
    • Näytöt ja kosketusnäytöt
    • Viivakoodinlukijat
    • Tulostinratkaisut
    • Näppäimistöt
    • Tiedonkeruu
    • Kassalaatikot
    • Kortinlukijat
    • OEM
    • Käteislaskurit ja setelintunnistimet
    • Muut
    • Mediat
    • Dataloggerit
  • Uutiset
  • Tuki
    • Ajurit ja manuaalit
    • Huoltoehdot
    • Huoltopyyntö
    • Rekisteriseloste
  • Palvelut
    • Esiasennuspalvelut
    • Koekäyttöpalvelu
    • Takuulaajennus
  • Yhteystiedot
  1. Tuotteet
  2. Muut
  3. RFID

RFID


Kirjaudu sisään
  • Näytöt ja kosketusnäytöt
  • Viivakoodinlukijat
  • Tulostinratkaisut
  • Näppäimistöt
  • Tiedonkeruu
  • Kassalaatikot
  • Kortinlukijat
  • OEM
  • Käteislaskurit ja setelintunnistimet
  • Muut
  • Mediat
  • Dataloggerit
Yhteystiedot
Dosmar Oy
Kylvöpolku 6
00680 Helsinki
FINLAND
dosmar@dosmar.fi
Tel 358 9 8870 230
Ota yhteyttä

© 2017 Dosmar Oy

Powered by Oscar

Dosmar Oy-verkkokauppa käyttää evästeitä kaupan toiminnan takaamiseksi ja käyttökokemuksen parantamiseksi. Huomaathan, että ostosten tekeminen vaatii evästeiden sallimisen. Käyttämällä verkkokauppaamme, hyväksyt myös evästeiden käytön.

Jaa sivusto sähköpostilla

Toimitus- ja huoltoehdot

Dosmar Oy myöntää myymilleen laitteille toimittajiemme kulloinkin voimassa olevat takuuehtoja vastaavat takuurajat, kuitenkin yleensä vähintään 12kk. Poikkeuksena on kuitenkin virtalähteet sekä kirjoittimien mekanismien takuu, joka on 6kk toimituksesta. Kirjoittimien takuu edellyttää Dosmar Oy:n hyväksymiä tai suosittamia tarvikkeita, kuten papereiden ja värinauhojen käyttöä.


Takuu- ja muut huollot tapahtuvat Dosmar Oy:n toimipisteessä Helsingissä. Takuu ei ole voimassa tapauksissa, joissa tuotteita on käytetty huolimattomasti tai ohjeiden vastaisesti.


Toimituskulut tuotteen lähettämisestä huoltoon maksaa asiakas ja palautuskulut Dosmar Oy. DOA-tapaukset ovat harvinaisia, mutta jos kyseessä on DOA-laite, niin ottakaa yhteyttä huoltoomme jotta voimme neuvoa teille oikean menettelytavan.


Takuuhuollon jälkeen tapahtuviin huoltotapauksiin sovelletaan kulloinkin voimassa olevaa Dosmar Oy:n huoltohinnastoa.


Ennen laitteiden lähettämistä huoltoon, pyydä meiltä RMA-numero joka liitetään sekä tuotteen että paketin päälle. Ilman RMA-numeroa meille lähetettyjä laitteita ei huolleta, vaan ne palautetaan takaisin lähettäjän kustannuksella.


Käsittelyä varten tarvitsemme yksityiskohtaisen selostuksen viasta. Jos kuvaamaanne vikaa ei löydetä, tuote palautetaan takaisin ja siitä veloitetaan 49,50 EUR/tuote + toimituskulut johtuen turhista tutkimus- ja käsittelykuluista.


Tarkastamme antamiesi tietojen oikeellisuuden ja lähetämme sinulle RMA-numeron sekä toimitusosoitteen.


Muilta osin noudatamme ELKOMIT ry:n toimitusehtoja.

Pyydä lisätietoja tuotteesta


Tarjouspyynnön lähetys onnistui